клуб твоих интересов и выгодных предложений

Предложить новость
Добавить афишу
Предложить новость
Добавить афишу

Помочь Вооружённым Силам Украины!

Ссылка для переводов
Блог компании iClub

За покупками – у інтернет

07.11.2019

Інтернет завжди є під рукою майже у будь-якої сучасної людини, а отже, якщо є інтернет, є і інтернет-магазини. Так, згідно з дослідженнями, кожен третій користувач інтернету купує товари он-лайн. При чому, за рік кількість придбаних товарів коливається від 5 до 20 і більше. Найчастіше українці купують побутову техніку, одяг, косметику та парфумерію.

Від початку року на одній з найпопулярніших платформ наші громадяни вже придбали 1 200 000 товарів з категорій побутова техніка та дитячі речі, і 1 100 000 товарів (одяг та косметика) - з категорії «Мода та стиль».

Люди кажуть про те, що одяг та товари для дітей вони купують через низьку ціну, а побутову техніку – через небажання довго ходити магазинами.

Найактивнішими покупцями є люди віком 26-35 років. Половина тих, хто купував товари, користуючись планшетом або телефоном, робили це через спеціальний додаток. У покупців в пріоритеті кур’єрська доставка та безготівковий розрахунок. До речі, інтернет-користувачі віддають перевагу купівлі товарів безпосередньо у лідерів ринку он-лайн продажів, маркетплейсів, таких як, Prom, Rozetka, ОLX, Aliexpress.

Саме близькість інтернету (у телефоні або інших гаджетах), швидкість здійснення будь-якої операції, небезпечна форма оплати, зручна доставка та можливість повернути товар змушують користувачів мережі все частіше купувати он-лайн.

У 2018 році частіше за все українці купували одяг, аксесуари, взуття, товари щоденного ужитку, техніку та електроніку, товари для будинку та саду та декоративну косметику з парфумерією, у 2019 році усі ці види товарів збереглися, але додалася іще одна категорія – он-лайн купівля продуктів харчування.

Як саме купують товари он-лайн

Експерти простежили основні тенденції купівлі товарів у інтернеті і ось що зазначають: шукають товари українці частіше

  • у 50% - через комп’ютери;
  • у 57% - через ноутбуки;
  • у 43% - через смартфони.

А купують товари:

  • у 49% — через комп’ютери;
  • у 57% — через ноутбуки;
  • у 36% — через смартфони.

Такий відсоток купівлі через смартфон (відносно інших пристроїв) пов'язаний з тим, що певні он-лайн магазини не мають мобільного додатку, а отже, лише незручність у даному випадку обумовлює цей показник.

Іще цікаві дані статистики. Експерти також звернули увагу на місця, де саме люди здійснюють покупку. Отже, у 84% випадків це відбувається вдома, з них:

  • 33% людей це роблять, дивлячись телевізор;
  • 17% - під час вживання їжі;
  • 51% - у ліжку перед сном;

8% покупців користуються послугами інтернет-магазинів за межами свого будинку, а саме:

  • 20% - йдучи на роботу або ще кудись;
  • 28% - безпосередньо на роботі;
  • 12% - виконуючи якісь завдання;
  • 26% - під час обідньої перерви.

Вік, вподобання та гендерність покупців

Чоловіки, за даними статистики, частіше за все он-лайн купують запасні частини до автівок та іншого транспорту та зразки техніки, а ось жінки віддають перевагу одягу, аксесуарам, косметиці та парфумам.

Люди віком до 30-35 років частіше купують предмети гардеробу, дитячі товари, мобільні телефони.

Тим, кому 36-45 років, замовляють побутову техніку, спортивний та садовий інвентар.

До товарів, які майже не замовляють через інтернет, належать меблі, будівельні матеріали та ліки.

До речі, на те, аби купити товари на наших сайтах, український споживач щороку витрачає 1 515 грн, а ось на товари на іноземних майданчиках він витрачає близько 1 290 грн на рік.

Чому Китай?

Одним з найпопулярніших китайських маркетплейсів є АліЕкспрес. Неймовірний асортимент товарів, що розходяться святом, вражає. Плюс – привабливі ціни. Покупці люблять китайські товари за їхню гарну якість, а отже, попит на них росте постійно. На китайських майданчиках частіше за все купують:

  • смартфони, планшети, комп’ютери, ноутбуки та комплектуючі до них (приблизно 40%).
  • побутову техніку, як велику так і дрібну (майже 35%).
  • одяг, предмети для будинку, різноманітні аксесуари (близько 25%).

Тенденції західних покупців

Спеціально навчені люди, що вивчають ринок попиту на товари та послуги, дійшли ось якого висновку щодо того, хто, скільки і на що витрачає коштів. Отже, найбільше у світі люди витрачають на одяг, на електроніку, на іграшки, на товари для будинку та хобі, на меблі, на їжу та догляд за собою, на відео-ігри та на онлайн-музику.

Отже, як бачимо, тенденції на купівлю товарів он-лайн ростуть у геометричній прогресії. І рости ще є куди. Зручність та економія часу, напевно, залишаються чи не найголовнішими чинниками, що змушують нас йти за покупками у інтернет. Але ж від цього виграють і продавці, і покупці, тож сенсу відмовлятися від таких послуг не має жодного.

0 комментариев

Украина онлайн