Каталог
- ТОВАРЫ
- Одежда, обувь, аксессуары
- Красота и здоровье
- Товары для дома
- Ювелирные украшения
- Подарки и сувениры
- Товары для детей
- Телефоны
- Бытовая техника
- Аудио-, видео-, фототехника
- Программное обеспечение и компьютерная техника в г. Мелитополь
- Спорт, развлечения, хобби
- Медицина
- Товары для сада
- Домашние животные и зоотовары
- Инструмент
- Строительство
- Авто-, мото-, спецтехника
- Автозапчасти и комплектующие
- Диски и шины для транспорта
- Аксессуары для авто- и мото
- Оборудование для автосервиса
- Автомобильная электроника
- Электрооборудование автомобилей
- Авто-, мото- масла, смазки и жидкости
- Расходные материалы, автохимия и автокосметика
- Легковые автомобили
- Мототехника
- Дополнительное оборудование
- Грузовые автомобили
- Прицепы и полуприцепы
- Запчасти для мототехники
- Коммерческий транспорт, автобусы, микроавтобусы
- Коммунально-уборочная техника
- Безопасность и защита
- Контрольно-измерительные приборы
- Сельхозпродукция, агрохимия, техника и оборудование
- Недвижимость
- УСЛУГИ
- Курорты Азовского моря
- IT, интернет, телеком
- Деловые услуги
- Красота, здоровье
- Курсы, тренинги, образование
- Праздники, мероприятия
- Медиа, реклама, полиграфия
- Фото- и видеосъёмка
- Медицинские услуги
- Швеи, ателье
- Турагентства
- Гостиницы
- Автосервисы
- Транспорт, перевозки
- Оборудование, производство
- Ремонт, строительство
- Охрана, безопасность
- Сад, благоустройство
- Уход за животными
- Искусство HandMade
- Другое
- Питание, кейтеринг
- Няни, сиделки
- Специалисты
- IT, интернет, телеком
- Деловые услуги
- Искусство
- Красота, здоровье
- Няни, сиделки
- Оборудование, производство
- Курсы, тренинги, образование
- Охрана, безопасность
- Питание, кейтеринг
- Праздники, мероприятия
- Медиа, реклама, полиграфия
- Ремонт, строительство
- Сад, благоустройство
- Мода и стиль
- Транспорт, перевозки
- Автосервисы
- Турагентства
- Уход за животными
- Фото- и видеосъёмка
- Гостиницы
- Другое
- Досуг
- ВАКАНСИИ
- Чай, кофе, какао
- Хлебобулочные, кондитерские изделия
- Пищевые ингредиенты
- Спортивное питание
- Пищевые добавки
Овен. В жизнь Овнов в сентябре придет стабильность, они смогут насладиться домашним уютом и покоем. Только в конце месяца вы сможете насладиться любовью, так как весь месяц будете отданы работе. Возможно возобновление старых отношений или развитие новых. Для тех, кто в паре, последняя неделя месяца окажется сложной из-за споров и разногласий. Контролируйте свои эмоции, будьте…
ПодробнееФото отчеты
«Львівська майстерня шоколаду» - открытие в Мелитополе
Види торгів (аукціонів та тендерів), їх етапи та інші особливості
21.01.2022
Торги бувають двох основних видів: аукціони та тендери. Останні організовують зазвичай для великих проектів чи постачання продукції. Всі торги поділяються на відкриті та закриті. Найбільш затребуваними на даний момент є відкриті торги, такі як на прозорро тендер, оскільки вони дають багато переваг як для організатора, так і для учасників.
Переваги відкритих торгів:
- Чесна боротьба за лот між учасниками аукціону чи тендеру.
- Велика кількість потенційних покупців чи виконавців.
- Можливість проведення державних закупівель (вони проводяться лише на відкритих торгах).
- Здорова конкуренція між учасниками.
- Відсутність корупції та змови.
- Прозорість угод.
- Сплата учасниками всіх необхідних зборів та наповнення державного бюджету.
- Підвищення іміджу компанії, що продає продукцію у відкритий спосіб.
Закриті торги відрізняються тим, що взяти участь у них можуть лише запрошені особи. Якщо раніше закриті торги були популярними через те, що на їхню організацію йшло значно менше коштів, ніж на відкриті, то зараз все по-іншому. З появою онлайн-торгів їх організатори практично не несуть жодних витрат, тому перевага закритих тендерів чи аукціонів зникла. Більшість компанії намагаються продавати чи купувати продукцію прозоро на відкритих онлайн-торгах.
При цьому організатор тендеру чи аукціону може встановити конкретні вимоги до учасників. Тільки той, хто відповідає встановленим критеріям відбору, зможе взяти участь у боротьбі за лот.
Види тендерів
Існує два види тендерів:
- Одноетапні. Їх проводять за один захід без переговорів.
- Двоетапні. Спочатку створюється перший варіант технічного завдання, яке бачитимуть учасники торгів. Вони зможуть подавати свої пропозиції, після чого розпочнеться другий етап – переговори.
Учасники тендерів
У разі відкритих торгів стати учасником може будь-який бажаючий, наприклад, тут https://zakupki.com.ua/. Молоді компанії, що розвиваються, можуть проявити себе на відкритих тендерах або навіть знайти вигідних партнерів.
Якщо ж замовник хоче встановити жорсткі вимоги до учасників тендеру, він повинен організувати закриті торги. На них не зможуть потрапити новачки, тому що доступ буде відкритий переважно лише рейтинговим і великим компаніям.
Як проводиться тендер
Насамперед організатор торгів визначає перелік вимог до учасників та створює технічне завдання. Усі бажаючі взяти участь у торгах подають свої заявки, ознайомившись із умовами тендеру (якщо торги відкриті). Також організатор встановлює перелік документів, які учасники тендеру мають надати на перевірку.
Зазвичай тендер проводиться так:
- Організація тендерів.
- Подання заявок учасниками.
- Замовник розглядає заявки та обирає переможця. Якщо тендер відкритий, то переможця буде оголошено у ЗМІ.
Щоб перемогти у торгах, учасник має насамперед правильно підготувати всю необхідну документацію. За необхідності можна замовити тендерний супровід, який буде корисним для нових компаній. Якщо учасника було обрано переможцем, то він має підписати контракт з організатором тендеру у зазначені терміни. Наразі угоди укладаються в електронній формі за допомогою ЕЦП.
Торги бувають двох основних видів: аукціони та тендери. Останні організовують зазвичай для великих проектів чи постачання продукції. Всі торги поділяються на відкриті та закриті. Найбільш затребуваними на даний момент є відкриті торги, такі як на прозорро тендер, оскільки вони дають багато переваг як для організатора, так і для учасників.
Переваги відкритих торгів:
- Чесна боротьба за лот між учасниками аукціону чи тендеру.
- Велика кількість потенційних покупців чи виконавців.
- Можливість проведення державних закупівель (вони проводяться лише на відкритих торгах).
- Здорова конкуренція між учасниками.
- Відсутність корупції та змови.
- Прозорість угод.
- Сплата учасниками всіх необхідних зборів та наповнення державного бюджету.
- Підвищення іміджу компанії, що продає продукцію у відкритий спосіб.
Закриті торги відрізняються тим, що взяти участь у них можуть лише запрошені особи. Якщо раніше закриті торги були популярними через те, що на їхню організацію йшло значно менше коштів, ніж на відкриті, то зараз все по-іншому. З появою онлайн-торгів їх організатори практично не несуть жодних витрат, тому перевага закритих тендерів чи аукціонів зникла. Більшість компанії намагаються продавати чи купувати продукцію прозоро на відкритих онлайн-торгах.
При цьому організатор тендеру чи аукціону може встановити конкретні вимоги до учасників. Тільки той, хто відповідає встановленим критеріям відбору, зможе взяти участь у боротьбі за лот.
Види тендерів
Існує два види тендерів:
- Одноетапні. Їх проводять за один захід без переговорів.
- Двоетапні. Спочатку створюється перший варіант технічного завдання, яке бачитимуть учасники торгів. Вони зможуть подавати свої пропозиції, після чого розпочнеться другий етап – переговори.
Учасники тендерів
У разі відкритих торгів стати учасником може будь-який бажаючий, наприклад, тут https://zakupki.com.ua/. Молоді компанії, що розвиваються, можуть проявити себе на відкритих тендерах або навіть знайти вигідних партнерів.
Якщо ж замовник хоче встановити жорсткі вимоги до учасників тендеру, він повинен організувати закриті торги. На них не зможуть потрапити новачки, тому що доступ буде відкритий переважно лише рейтинговим і великим компаніям.
Як проводиться тендер
Насамперед організатор торгів визначає перелік вимог до учасників та створює технічне завдання. Усі бажаючі взяти участь у торгах подають свої заявки, ознайомившись із умовами тендеру (якщо торги відкриті). Також організатор встановлює перелік документів, які учасники тендеру мають надати на перевірку.
Зазвичай тендер проводиться так:
- Організація тендерів.
- Подання заявок учасниками.
- Замовник розглядає заявки та обирає переможця. Якщо тендер відкритий, то переможця буде оголошено у ЗМІ.
Щоб перемогти у торгах, учасник має насамперед правильно підготувати всю необхідну документацію. За необхідності можна замовити тендерний супровід, який буде корисним для нових компаній. Якщо учасника було обрано переможцем, то він має підписати контракт з організатором тендеру у зазначені терміни. Наразі угоди укладаються в електронній формі за допомогою ЕЦП.
Реклама на сайте
Адрес рекламного агентства iClub
Запорожская обл.,
г. Мелитополь,
ул. Интеркультурная 77/4
офис 78, 2 этаж
0 комментариев