клуб твоих интересов и выгодных предложений

Предложить новость
Добавить афишу
Предложить новость
Добавить афишу

Помочь Вооружённым Силам Украины!

Ссылка для переводов
Блог компании iClub

Спілкуймося у месенджерах екологічно

17.02.2020

Соцмережі та месенджери вдало рятують у багатьох випадках. Між тим, ділове листування у Facebook, Viber, Telegram, WhatsApp має свої особливості. І автор, і адресат мають бути взаємоввічливими, аби зберегти довіру, повагу та ділову репутацію. Отже, як, коли, у якій формі та у який час вести переписку так, аби вона була ефективною і не перетинала недозволені кордони?

Вирішивши написати колезі, партнеру чи просто знайомому, пам’ятайте про те, що ви втручаєтеся у особистий простір людини, адже месенджери соцмереж прив’язані до телефонних номерів. Електронна пошта – платформа дистанційна, більш лояльна і більш безпечна.

Робочим стосункам – робочий час. З появою месенджерів ці рамки дещо зсунулися. На емейл можна відповісти протягом дня або тижня. На повідомлення у месенджері варто відповісти протягом дня. Навіть якщо немає можливості дати повну відповідь одразу, варто попередити, що відповісте згодом замість того, аби прочитати і проігнорувати.

Ніч – для сну. Надсилати повідомлення будь-якого характеру після 22 години – це неповага. Людина вже може спати у цей момент. А раптом вона забула вимкнути звук на телефоні? Є такі любителі, частіше, дорослі жінки та чоловіки, які опанували месенджери і шлють щодня усім знайомим котиків, пісні, листівки, тощо. Отже, треба мати повагу до тих, кого хочете «ощасливити». Особливо вночі.

Одна думка – одне повідомлення. Не діліть один текст на кілька дрібних. Обдумайте тему і текст заздалегідь. Користувачі месенджерів не люблять ані довгих повідомлень, ані текстів, які складаються з одного слова через "ентер".

НІ – складним текстам. Уникайте канцеляризмів і довгих роз’яснень. Лаконічність — сестра таланту.

Грамотність та Т9. Перед тим, як надіслати повідомлення, переконайтеся, що всі слова і розділові знаки стоять правильно. Не використовуйте у діловому листуванні скорочення, смайли, тощо. Уникайте ВЕЛИКИХ літер і знаку оклику! А також аудіо- та відеофайлів. Якщо ж ви помітили помилку у повідомленні після того, як надіслали, не видаляйте його. Сповіщення «видалене повідомлення» може викликати питання. Краще зазначте, що зробили помилку, і напишіть правильно.

Дайте відповідь. Завжди відповідайте на повідомлення. Навіть якщо діалог не дуже приємний, не залишайте питання невирішеним. І у свою чергу, надіславши повідомлення дайте людині час вивчити ситуацію.

Групові чати. Лише за згодою. Не додавайте людину поза її бажанням і не спитавши про це. Додавати в групи без дозволу – спам. Такий самий спам, як і рекламні повідомлення у приват.

Отже, як бачимо, правила спілкування у соцмережах такі самі, як і у звичайному, не віртуальному, житті. Від обох сторін комунікації вимагається ввічливість, повага, порозуміння та щирість.

0 комментариев

Украина онлайн