Каталог
- ТОВАРЫ
- Одежда, обувь, аксессуары
- Красота и здоровье
- Товары для дома
- Ювелирные украшения
- Подарки и сувениры
- Товары для детей
- Телефоны
- Бытовая техника
- Аудио-, видео-, фототехника
- Программное обеспечение и компьютерная техника в г. Мелитополь
- Спорт, развлечения, хобби
- Медицина
- Товары для сада
- Домашние животные и зоотовары
- Инструмент
- Строительство
- Авто-, мото-, спецтехника
- Автозапчасти и комплектующие
- Диски и шины для транспорта
- Аксессуары для авто- и мото
- Оборудование для автосервиса
- Автомобильная электроника
- Электрооборудование автомобилей
- Авто-, мото- масла, смазки и жидкости
- Расходные материалы, автохимия и автокосметика
- Легковые автомобили
- Мототехника
- Дополнительное оборудование
- Грузовые автомобили
- Прицепы и полуприцепы
- Запчасти для мототехники
- Коммерческий транспорт, автобусы, микроавтобусы
- Коммунально-уборочная техника
- Безопасность и защита
- Контрольно-измерительные приборы
- Сельхозпродукция, агрохимия, техника и оборудование
- Недвижимость
- УСЛУГИ
- Курорты Азовского моря
- IT, интернет, телеком
- Деловые услуги
- Красота, здоровье
- Курсы, тренинги, образование
- Праздники, мероприятия
- Медиа, реклама, полиграфия
- Фото- и видеосъёмка
- Медицинские услуги
- Швеи, ателье
- Турагентства
- Гостиницы
- Автосервисы
- Транспорт, перевозки
- Оборудование, производство
- Ремонт, строительство
- Охрана, безопасность
- Сад, благоустройство
- Уход за животными
- Искусство HandMade
- Другое
- Питание, кейтеринг
- Няни, сиделки
- Специалисты
- IT, интернет, телеком
- Деловые услуги
- Искусство
- Красота, здоровье
- Няни, сиделки
- Оборудование, производство
- Курсы, тренинги, образование
- Охрана, безопасность
- Питание, кейтеринг
- Праздники, мероприятия
- Медиа, реклама, полиграфия
- Ремонт, строительство
- Сад, благоустройство
- Мода и стиль
- Транспорт, перевозки
- Автосервисы
- Турагентства
- Уход за животными
- Фото- и видеосъёмка
- Гостиницы
- Другое
- Досуг
- ВАКАНСИИ
- Чай, кофе, какао
- Хлебобулочные, кондитерские изделия
- Пищевые ингредиенты
- Спортивное питание
- Пищевые добавки
Овен. В жизнь Овнов в сентябре придет стабильность, они смогут насладиться домашним уютом и покоем. Только в конце месяца вы сможете насладиться любовью, так как весь месяц будете отданы работе. Возможно возобновление старых отношений или развитие новых. Для тех, кто в паре, последняя неделя месяца окажется сложной из-за споров и разногласий. Контролируйте свои эмоции, будьте…
ПодробнееФото отчеты
«Львівська майстерня шоколаду» - открытие в Мелитополе
Спілкуймося у месенджерах екологічно
17.02.2020
Соцмережі та месенджери вдало рятують у багатьох випадках. Між тим, ділове листування у Facebook, Viber, Telegram, WhatsApp має свої особливості. І автор, і адресат мають бути взаємоввічливими, аби зберегти довіру, повагу та ділову репутацію. Отже, як, коли, у якій формі та у який час вести переписку так, аби вона була ефективною і не перетинала недозволені кордони?
Вирішивши написати колезі, партнеру чи просто знайомому, пам’ятайте про те, що ви втручаєтеся у особистий простір людини, адже месенджери соцмереж прив’язані до телефонних номерів. Електронна пошта – платформа дистанційна, більш лояльна і більш безпечна.
Робочим стосункам – робочий час. З появою месенджерів ці рамки дещо зсунулися. На емейл можна відповісти протягом дня або тижня. На повідомлення у месенджері варто відповісти протягом дня. Навіть якщо немає можливості дати повну відповідь одразу, варто попередити, що відповісте згодом замість того, аби прочитати і проігнорувати.
Ніч – для сну. Надсилати повідомлення будь-якого характеру після 22 години – це неповага. Людина вже може спати у цей момент. А раптом вона забула вимкнути звук на телефоні? Є такі любителі, частіше, дорослі жінки та чоловіки, які опанували месенджери і шлють щодня усім знайомим котиків, пісні, листівки, тощо. Отже, треба мати повагу до тих, кого хочете «ощасливити». Особливо вночі.
Одна думка – одне повідомлення. Не діліть один текст на кілька дрібних. Обдумайте тему і текст заздалегідь. Користувачі месенджерів не люблять ані довгих повідомлень, ані текстів, які складаються з одного слова через "ентер".
НІ – складним текстам. Уникайте канцеляризмів і довгих роз’яснень. Лаконічність — сестра таланту.
Грамотність та Т9. Перед тим, як надіслати повідомлення, переконайтеся, що всі слова і розділові знаки стоять правильно. Не використовуйте у діловому листуванні скорочення, смайли, тощо. Уникайте ВЕЛИКИХ літер і знаку оклику! А також аудіо- та відеофайлів. Якщо ж ви помітили помилку у повідомленні після того, як надіслали, не видаляйте його. Сповіщення «видалене повідомлення» може викликати питання. Краще зазначте, що зробили помилку, і напишіть правильно.
Дайте відповідь. Завжди відповідайте на повідомлення. Навіть якщо діалог не дуже приємний, не залишайте питання невирішеним. І у свою чергу, надіславши повідомлення дайте людині час вивчити ситуацію.
Групові чати. Лише за згодою. Не додавайте людину поза її бажанням і не спитавши про це. Додавати в групи без дозволу – спам. Такий самий спам, як і рекламні повідомлення у приват.
Отже, як бачимо, правила спілкування у соцмережах такі самі, як і у звичайному, не віртуальному, житті. Від обох сторін комунікації вимагається ввічливість, повага, порозуміння та щирість.
Соцмережі та месенджери вдало рятують у багатьох випадках. Між тим, ділове листування у Facebook, Viber, Telegram, WhatsApp має свої особливості. І автор, і адресат мають бути взаємоввічливими, аби зберегти довіру, повагу та ділову репутацію. Отже, як, коли, у якій формі та у який час вести переписку так, аби вона була ефективною і не перетинала недозволені кордони?
Вирішивши написати колезі, партнеру чи просто знайомому, пам’ятайте про те, що ви втручаєтеся у особистий простір людини, адже месенджери соцмереж прив’язані до телефонних номерів. Електронна пошта – платформа дистанційна, більш лояльна і більш безпечна.
Робочим стосункам – робочий час. З появою месенджерів ці рамки дещо зсунулися. На емейл можна відповісти протягом дня або тижня. На повідомлення у месенджері варто відповісти протягом дня. Навіть якщо немає можливості дати повну відповідь одразу, варто попередити, що відповісте згодом замість того, аби прочитати і проігнорувати.
Ніч – для сну. Надсилати повідомлення будь-якого характеру після 22 години – це неповага. Людина вже може спати у цей момент. А раптом вона забула вимкнути звук на телефоні? Є такі любителі, частіше, дорослі жінки та чоловіки, які опанували месенджери і шлють щодня усім знайомим котиків, пісні, листівки, тощо. Отже, треба мати повагу до тих, кого хочете «ощасливити». Особливо вночі.
Одна думка – одне повідомлення. Не діліть один текст на кілька дрібних. Обдумайте тему і текст заздалегідь. Користувачі месенджерів не люблять ані довгих повідомлень, ані текстів, які складаються з одного слова через "ентер".
НІ – складним текстам. Уникайте канцеляризмів і довгих роз’яснень. Лаконічність — сестра таланту.
Грамотність та Т9. Перед тим, як надіслати повідомлення, переконайтеся, що всі слова і розділові знаки стоять правильно. Не використовуйте у діловому листуванні скорочення, смайли, тощо. Уникайте ВЕЛИКИХ літер і знаку оклику! А також аудіо- та відеофайлів. Якщо ж ви помітили помилку у повідомленні після того, як надіслали, не видаляйте його. Сповіщення «видалене повідомлення» може викликати питання. Краще зазначте, що зробили помилку, і напишіть правильно.
Дайте відповідь. Завжди відповідайте на повідомлення. Навіть якщо діалог не дуже приємний, не залишайте питання невирішеним. І у свою чергу, надіславши повідомлення дайте людині час вивчити ситуацію.
Групові чати. Лише за згодою. Не додавайте людину поза її бажанням і не спитавши про це. Додавати в групи без дозволу – спам. Такий самий спам, як і рекламні повідомлення у приват.
Отже, як бачимо, правила спілкування у соцмережах такі самі, як і у звичайному, не віртуальному, житті. Від обох сторін комунікації вимагається ввічливість, повага, порозуміння та щирість.
Реклама на сайте
Адрес рекламного агентства iClub
Запорожская обл.,
г. Мелитополь,
ул. Интеркультурная 77/4
офис 78, 2 этаж
0 комментариев