клуб твоих интересов и выгодных предложений

Предложить новость
Добавить афишу
Предложить новость
Добавить афишу
Блог компании iClub

Повернення до офісу або як налаштуватися на роботу

08.05.2020

Вже з понеділка українці почнуть потроху повертатися до звичного робочого ритму: влада дозволила роботу дрібному бізнесу ті офісам, де немає великого скупчення людей. Як знов звикнути до звичного ладу після майже двох місяців домашнього перебування?

На роботу требу налаштуватися. І не лише на саму роботу, а й на те, що вам знов доведеться вставати раніше, приводити себе до ладу (у піжамі вже, як раніше, не попрацюєш), проводити певний час з колегами. До цього треба підготуватися морально і психологічно. Якщо ви будете змушувати себе робити те, чого не бажаєте, нічого гарного з цього не вийде. Спробуйте сконцентрувати свої думки. Знайдіть аргументи «за» вихід з самоізоляції, як то кажуть, в люди. Пропишіть (хоча б у голові) план дій.

  1. Прокиньтеся раніше. Звикайте до цієї думки. Звичайно у вікенд робити цього не треба, а ось відновити власні налаштування з понеділка – саме те, що треба.
  2. Складіть план того, чим ви будете займатися у перший робочий день. Напевно у вас накопичилася купа справ. Прямуйте від простих до складних.
  3. Мотивуйте себе. Пригадайте як ви себе відчували вдома у період карантину, як сумували за колегами, за робочим місцем, за маршрутом на роботу, насамкінець.
  4. Поставте дещо більше собі завдань. Це буде тримати вас у тонусі.
  5. Наведіть лад на робочому столі, у комп’ютері, поштових скриньках.
  6. Не намагайтеся зробити усе за один день. Ви щойно вийшли з домашньої атмосфери, тож не поспішайте. Часу у вас відтепер буде більше.
  7. Робіть незначні перерви у роботі. Винагороджуйте себе за кожну успішну дрібницю, не кажучи вже про великі досягнення. Це буде створювати відчуття потрібності і те, що робота приносить вам виключно позитив.
  8. Ставте собі часові дедлайни: у наступні 30 хвилин зробити завдання, не відволікаючись на телефон та соцмережі.
  9. Зберігайте позитивний настрій і відчуття того, що ви є корисним гвинтиком у цілісній офісній структурі.

Психологи радять навчитися самостійно себе мотивувати, а саме: замінювати негативні емоції на позитивні; образно зменшувати проблеми, не беручи їх близько до серця; вирішувати проблему одразу, а не думати про неї.

Пам’ятайте про те, що тиждень – це п’ять робочих днів, тож вони, якщо ви будете зайнятими, промайнуть швидко і у вихідні ви зможете повернутися до режиму, до якого звикли під час карантину.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Украина онлайн