клуб твоих интересов и выгодных предложений

Предложить новость
Добавить афишу
Предложить новость
Добавить афишу
Блог компании iClub

Хто і як вижив на карантині

01.05.2020

Іще менше, аніж два тижні і в Україні має скінчитися карантин. Безумовно, усе залежатиме від рівня захворюваності в країні. Між тим, навіть якщо не на 100%, але потроху люди все одно будуть самостійно повертатися до попереднього життя. Хтось усміхнувся – звісно, таким як раніше, життя не буде.

Що ж приніс цей карантин представникам малого та середнього бізнесу, які вимушені були закрити офіси, шукати та знаходити нові методи роботи з клієнтами?

Бізнес (маленький чи середній) – він для підприємців був основою життя. А отже, їм було притаманне хвилювання за нього, як за дитину. Карантин протестував людей на здатність пристосовуватися до нових умов: хтось розцінив його, як реальний шанс на зміни, хтось розчарувався. Ті, хто зміг «схопити хвилю», вистояли на ній, знайшли та опанували нові можливості, знайшли у собі сміливість не боятися змін.

Хтось нічого не зміг поміняти, залишаючись у стресовому стані. Між тим, стрес – це не тільки об’єктивні реалії, скільки панічні очікування. Тобто, ми не можемо спокійно говорити про «завтра», нас лякають найменші «шторми», отже, про ефективну роботу думати немає коли. Ті, хто розібрався з причинами своїх страхів и окреслив можливості, зміг вийти з цієї пастки. Життя у таких випадках завжди виводить на рівну дорогу.

Були й ті, хто вважав, що їх ця ситуація не обходить, але їхній мозок все одно продовжував отримувати панічні сигнали, адже йому потрібна конкретика. Найстійкіші обрали принцип жити у моменті «тут і зараз», відкинувши емоції, оцінивши реальність, припинивши повертатися у минуле і вигадувати неіснуюче поки майбутнє. Люди зрозуміли, що бізнес і ваш команда очікували від них впевнених дій.

У кризовому змаганні виграли ті, хто заздалегідь оцінив можливості свого бізнесу на якийсь період вперед, підготувавши «фінансову подушка безпеки». Вони діяли раціонально. Психологи іноді радять «заземлитися» аби побачити нові ідеї та можливості.

В умовах кризи виграли також ті, хто відмовився від цілей старих і поставив перед собою нові, ті, хто змінив пріоритети і знайшов корисні рішення.

Якщо вас не влаштовує реальність, змініть своє ставлення до неї.

Японський ієрогліф, що означає слово "криза", складається з двох частин: "проблема" та "можливість". Є над чим подумати.

Тож, не дарма кажуть про те, що у темні часи гарно видно не лише світлих людей, а й світлі ідеї. А за найчорнішим заходом сонця завжди настає рожевий світанок.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Украина онлайн