Каталог
- ТОВАРЫ
- Одежда, обувь, аксессуары
- Красота и здоровье
- Товары для дома
- Ювелирные украшения
- Подарки и сувениры
- Товары для детей
- Телефоны
- Бытовая техника
- Аудио-, видео-, фототехника
- Программное обеспечение и компьютерная техника в г. Мелитополь
- Спорт, развлечения, хобби
- Медицина
- Товары для сада
- Домашние животные и зоотовары
- Инструмент
- Строительство
- Авто-, мото-, спецтехника
- Автозапчасти и комплектующие
- Диски и шины для транспорта
- Аксессуары для авто- и мото
- Оборудование для автосервиса
- Автомобильная электроника
- Электрооборудование автомобилей
- Авто-, мото- масла, смазки и жидкости
- Расходные материалы, автохимия и автокосметика
- Легковые автомобили
- Мототехника
- Дополнительное оборудование
- Грузовые автомобили
- Прицепы и полуприцепы
- Запчасти для мототехники
- Коммерческий транспорт, автобусы, микроавтобусы
- Коммунально-уборочная техника
- Безопасность и защита
- Контрольно-измерительные приборы
- Сельхозпродукция, агрохимия, техника и оборудование
- Недвижимость
- УСЛУГИ
- Курорты Азовского моря
- IT, интернет, телеком
- Деловые услуги
- Красота, здоровье
- Курсы, тренинги, образование
- Праздники, мероприятия
- Медиа, реклама, полиграфия
- Фото- и видеосъёмка
- Медицинские услуги
- Швеи, ателье
- Турагентства
- Гостиницы
- Автосервисы
- Транспорт, перевозки
- Оборудование, производство
- Ремонт, строительство
- Охрана, безопасность
- Сад, благоустройство
- Уход за животными
- Искусство HandMade
- Другое
- Питание, кейтеринг
- Няни, сиделки
- Специалисты
- IT, интернет, телеком
- Деловые услуги
- Искусство
- Красота, здоровье
- Няни, сиделки
- Оборудование, производство
- Курсы, тренинги, образование
- Охрана, безопасность
- Питание, кейтеринг
- Праздники, мероприятия
- Медиа, реклама, полиграфия
- Ремонт, строительство
- Сад, благоустройство
- Мода и стиль
- Транспорт, перевозки
- Автосервисы
- Турагентства
- Уход за животными
- Фото- и видеосъёмка
- Гостиницы
- Другое
- Досуг
- ВАКАНСИИ
- Чай, кофе, какао
- Хлебобулочные, кондитерские изделия
- Пищевые ингредиенты
- Спортивное питание
- Пищевые добавки
Овен. В жизнь Овнов в сентябре придет стабильность, они смогут насладиться домашним уютом и покоем. Только в конце месяца вы сможете насладиться любовью, так как весь месяц будете отданы работе. Возможно возобновление старых отношений или развитие новых. Для тех, кто в паре, последняя неделя месяца окажется сложной из-за споров и разногласий. Контролируйте свои эмоции, будьте…
ПодробнееФото отчеты
«Львівська майстерня шоколаду» - открытие в Мелитополе
Хто і як вижив на карантині
01.05.2020
Іще менше, аніж два тижні і в Україні має скінчитися карантин. Безумовно, усе залежатиме від рівня захворюваності в країні. Між тим, навіть якщо не на 100%, але потроху люди все одно будуть самостійно повертатися до попереднього життя. Хтось усміхнувся – звісно, таким як раніше, життя не буде.
Що ж приніс цей карантин представникам малого та середнього бізнесу, які вимушені були закрити офіси, шукати та знаходити нові методи роботи з клієнтами?
Бізнес (маленький чи середній) – він для підприємців був основою життя. А отже, їм було притаманне хвилювання за нього, як за дитину. Карантин протестував людей на здатність пристосовуватися до нових умов: хтось розцінив його, як реальний шанс на зміни, хтось розчарувався. Ті, хто зміг «схопити хвилю», вистояли на ній, знайшли та опанували нові можливості, знайшли у собі сміливість не боятися змін.
Хтось нічого не зміг поміняти, залишаючись у стресовому стані. Між тим, стрес – це не тільки об’єктивні реалії, скільки панічні очікування. Тобто, ми не можемо спокійно говорити про «завтра», нас лякають найменші «шторми», отже, про ефективну роботу думати немає коли. Ті, хто розібрався з причинами своїх страхів и окреслив можливості, зміг вийти з цієї пастки. Життя у таких випадках завжди виводить на рівну дорогу.
Були й ті, хто вважав, що їх ця ситуація не обходить, але їхній мозок все одно продовжував отримувати панічні сигнали, адже йому потрібна конкретика. Найстійкіші обрали принцип жити у моменті «тут і зараз», відкинувши емоції, оцінивши реальність, припинивши повертатися у минуле і вигадувати неіснуюче поки майбутнє. Люди зрозуміли, що бізнес і ваш команда очікували від них впевнених дій.
У кризовому змаганні виграли ті, хто заздалегідь оцінив можливості свого бізнесу на якийсь період вперед, підготувавши «фінансову подушка безпеки». Вони діяли раціонально. Психологи іноді радять «заземлитися» аби побачити нові ідеї та можливості.
В умовах кризи виграли також ті, хто відмовився від цілей старих і поставив перед собою нові, ті, хто змінив пріоритети і знайшов корисні рішення.
Якщо вас не влаштовує реальність, змініть своє ставлення до неї.
Японський ієрогліф, що означає слово "криза", складається з двох частин: "проблема" та "можливість". Є над чим подумати.
Тож, не дарма кажуть про те, що у темні часи гарно видно не лише світлих людей, а й світлі ідеї. А за найчорнішим заходом сонця завжди настає рожевий світанок.
Іще менше, аніж два тижні і в Україні має скінчитися карантин. Безумовно, усе залежатиме від рівня захворюваності в країні. Між тим, навіть якщо не на 100%, але потроху люди все одно будуть самостійно повертатися до попереднього життя. Хтось усміхнувся – звісно, таким як раніше, життя не буде.
Що ж приніс цей карантин представникам малого та середнього бізнесу, які вимушені були закрити офіси, шукати та знаходити нові методи роботи з клієнтами?
Бізнес (маленький чи середній) – він для підприємців був основою життя. А отже, їм було притаманне хвилювання за нього, як за дитину. Карантин протестував людей на здатність пристосовуватися до нових умов: хтось розцінив його, як реальний шанс на зміни, хтось розчарувався. Ті, хто зміг «схопити хвилю», вистояли на ній, знайшли та опанували нові можливості, знайшли у собі сміливість не боятися змін.
Хтось нічого не зміг поміняти, залишаючись у стресовому стані. Між тим, стрес – це не тільки об’єктивні реалії, скільки панічні очікування. Тобто, ми не можемо спокійно говорити про «завтра», нас лякають найменші «шторми», отже, про ефективну роботу думати немає коли. Ті, хто розібрався з причинами своїх страхів и окреслив можливості, зміг вийти з цієї пастки. Життя у таких випадках завжди виводить на рівну дорогу.
Були й ті, хто вважав, що їх ця ситуація не обходить, але їхній мозок все одно продовжував отримувати панічні сигнали, адже йому потрібна конкретика. Найстійкіші обрали принцип жити у моменті «тут і зараз», відкинувши емоції, оцінивши реальність, припинивши повертатися у минуле і вигадувати неіснуюче поки майбутнє. Люди зрозуміли, що бізнес і ваш команда очікували від них впевнених дій.
У кризовому змаганні виграли ті, хто заздалегідь оцінив можливості свого бізнесу на якийсь період вперед, підготувавши «фінансову подушка безпеки». Вони діяли раціонально. Психологи іноді радять «заземлитися» аби побачити нові ідеї та можливості.
В умовах кризи виграли також ті, хто відмовився від цілей старих і поставив перед собою нові, ті, хто змінив пріоритети і знайшов корисні рішення.
Якщо вас не влаштовує реальність, змініть своє ставлення до неї.
Японський ієрогліф, що означає слово "криза", складається з двох частин: "проблема" та "можливість". Є над чим подумати.
Тож, не дарма кажуть про те, що у темні часи гарно видно не лише світлих людей, а й світлі ідеї. А за найчорнішим заходом сонця завжди настає рожевий світанок.
Реклама на сайте
Адрес рекламного агентства iClub
Запорожская обл.,
г. Мелитополь,
ул. Интеркультурная 77/4
офис 78, 2 этаж
0 комментариев