Каталог
- ТОВАРЫ
- Одежда, обувь, аксессуары
- Красота и здоровье
- Товары для дома
- Ювелирные украшения
- Подарки и сувениры
- Товары для детей
- Телефоны
- Бытовая техника
- Аудио-, видео-, фототехника
- Программное обеспечение и компьютерная техника в г. Мелитополь
- Спорт, развлечения, хобби
- Медицина
- Товары для сада
- Домашние животные и зоотовары
- Инструмент
- Строительство
- Авто-, мото-, спецтехника
- Автозапчасти и комплектующие
- Диски и шины для транспорта
- Аксессуары для авто- и мото
- Оборудование для автосервиса
- Автомобильная электроника
- Электрооборудование автомобилей
- Авто-, мото- масла, смазки и жидкости
- Расходные материалы, автохимия и автокосметика
- Легковые автомобили
- Мототехника
- Дополнительное оборудование
- Грузовые автомобили
- Прицепы и полуприцепы
- Запчасти для мототехники
- Коммерческий транспорт, автобусы, микроавтобусы
- Коммунально-уборочная техника
- Безопасность и защита
- Контрольно-измерительные приборы
- Сельхозпродукция, агрохимия, техника и оборудование
- Недвижимость
- УСЛУГИ
- Курорты Азовского моря
- IT, интернет, телеком
- Деловые услуги
- Красота, здоровье
- Курсы, тренинги, образование
- Праздники, мероприятия
- Медиа, реклама, полиграфия
- Фото- и видеосъёмка
- Медицинские услуги
- Швеи, ателье
- Турагентства
- Гостиницы
- Автосервисы
- Транспорт, перевозки
- Оборудование, производство
- Ремонт, строительство
- Охрана, безопасность
- Сад, благоустройство
- Уход за животными
- Искусство HandMade
- Другое
- Питание, кейтеринг
- Няни, сиделки
- Специалисты
- IT, интернет, телеком
- Деловые услуги
- Искусство
- Красота, здоровье
- Няни, сиделки
- Оборудование, производство
- Курсы, тренинги, образование
- Охрана, безопасность
- Питание, кейтеринг
- Праздники, мероприятия
- Медиа, реклама, полиграфия
- Ремонт, строительство
- Сад, благоустройство
- Мода и стиль
- Транспорт, перевозки
- Автосервисы
- Турагентства
- Уход за животными
- Фото- и видеосъёмка
- Гостиницы
- Другое
- Досуг
- ВАКАНСИИ
- Чай, кофе, какао
- Хлебобулочные, кондитерские изделия
- Пищевые ингредиенты
- Спортивное питание
- Пищевые добавки
Овен. В жизнь Овнов в сентябре придет стабильность, они смогут насладиться домашним уютом и покоем. Только в конце месяца вы сможете насладиться любовью, так как весь месяц будете отданы работе. Возможно возобновление старых отношений или развитие новых. Для тех, кто в паре, последняя неделя месяца окажется сложной из-за споров и разногласий. Контролируйте свои эмоции, будьте…
ПодробнееФото отчеты
«Львівська майстерня шоколаду» - открытие в Мелитополе
Ольга Кармелюк: "Не доля обирає людину, а людина власноруч будує свою долю" (Founder and Owner компанії MAXIMODA)
08.05.2019
Про таких, як Ольга Кармелюк, кажуть - жінка self-made. Вона чітко знає не тільки чого хоче, а й як цього досягти. Створена нею компанія MAXIMODA – сьогодні це успішний E-commerce. За 9 років стала брендом, на який орієнтуються модниці, який відомий в усій Україні, який входить до ТОП-10 кращих інтернет-магазинів жіночого одягу.
Прагнення до лідерства, керування бізнесом та людьми у Ольги було з дитинства. Вона мріяла про успішну кар’єру, про те, що колись таки стане директором або навіть Президентом. Як усім відомо, думки та бажання мають здатність збуватися, треба тільки правильно їх формулювати. Пройшли роки і Ольга Кармелюк таки стала власницею та директором своєї компанії. Вона вибудовує стратегію її діяльності та розвитку, слідкує за маркетинговими "фішками", йде у ногу не тільки з модою, а й з часом.
Сьогодні світ продажів, інтернет-комерції – це те, на що робить ставку сучасна жінка. В неї немає часу годинами підбирати одяг. Вона хоче побачити, приміряти (а іноді і не приміряти) і придбати. Клієнти зазвичай не здогадується, яка кропітка праця стоїть за таким бізнесом. У цьому величезна роль належить власниці магазину: підібрати вдалий асортимент, слідкувати за напрямами, орієнтуватися на сезони та бренди, вміти зазирнути наперед і вгадати смак кожної жінки. Ольга Кармелюк навчилася цьому мистецтву і те, що MAXIMODA сьогодні має успіх і користується довірою клієнтів, - це виключно її заслуга. Визнанням її успіхів стало те, що вона посіла шосте місце у переліку кращих маркетинг-директорів України, виступала спікером на конференції "Анатомія бізнесу" в м. Запоріжжя.
Ольга Кармелюк є прикладом для багатьох жінок. У свої 33 роки вона розвиває власний бізнес-проект, створює затишок у домі, наповнений коханням, виховує маленьку доньку та сина-підлітка, самовдосконалюється та подорожує. "Але не завжди трапляється так, як хочеш ти саме у цей момент, - усміхається Ольга Кармелюк. – Коли раптом опускаються руки, я зосереджуюсь, мобілізуюся і поринаю у якийсь черговий етап самовдосконалення. Я передусім вчуся пізнавати себе. Окрім бізнес-сфери, мені цікава психологія, розвиток свідомості, йога та медитація, гармонія. Бізнес – це все ж таки чоловіча сфера. Отже, я вдосконалюю шляхи поєднання у собі бізнес-леді та щасливої жінки. І повинна сказати, що мені і ця непроста наука вдається. Від цього я і щаслива".
Про таких, як Ольга Кармелюк, кажуть - жінка self-made. Вона чітко знає не тільки чого хоче, а й як цього досягти. Створена нею компанія MAXIMODA – сьогодні це успішний E-commerce. За 9 років стала брендом, на який орієнтуються модниці, який відомий в усій Україні, який входить до ТОП-10 кращих інтернет-магазинів жіночого одягу.
Прагнення до лідерства, керування бізнесом та людьми у Ольги було з дитинства. Вона мріяла про успішну кар’єру, про те, що колись таки стане директором або навіть Президентом. Як усім відомо, думки та бажання мають здатність збуватися, треба тільки правильно їх формулювати. Пройшли роки і Ольга Кармелюк таки стала власницею та директором своєї компанії. Вона вибудовує стратегію її діяльності та розвитку, слідкує за маркетинговими "фішками", йде у ногу не тільки з модою, а й з часом.
Сьогодні світ продажів, інтернет-комерції – це те, на що робить ставку сучасна жінка. В неї немає часу годинами підбирати одяг. Вона хоче побачити, приміряти (а іноді і не приміряти) і придбати. Клієнти зазвичай не здогадується, яка кропітка праця стоїть за таким бізнесом. У цьому величезна роль належить власниці магазину: підібрати вдалий асортимент, слідкувати за напрямами, орієнтуватися на сезони та бренди, вміти зазирнути наперед і вгадати смак кожної жінки. Ольга Кармелюк навчилася цьому мистецтву і те, що MAXIMODA сьогодні має успіх і користується довірою клієнтів, - це виключно її заслуга. Визнанням її успіхів стало те, що вона посіла шосте місце у переліку кращих маркетинг-директорів України, виступала спікером на конференції "Анатомія бізнесу" в м. Запоріжжя.
Ольга Кармелюк є прикладом для багатьох жінок. У свої 33 роки вона розвиває власний бізнес-проект, створює затишок у домі, наповнений коханням, виховує маленьку доньку та сина-підлітка, самовдосконалюється та подорожує. "Але не завжди трапляється так, як хочеш ти саме у цей момент, - усміхається Ольга Кармелюк. – Коли раптом опускаються руки, я зосереджуюсь, мобілізуюся і поринаю у якийсь черговий етап самовдосконалення. Я передусім вчуся пізнавати себе. Окрім бізнес-сфери, мені цікава психологія, розвиток свідомості, йога та медитація, гармонія. Бізнес – це все ж таки чоловіча сфера. Отже, я вдосконалюю шляхи поєднання у собі бізнес-леді та щасливої жінки. І повинна сказати, що мені і ця непроста наука вдається. Від цього я і щаслива".
Реклама на сайте
Адрес рекламного агентства iClub
Запорожская обл.,
г. Мелитополь,
ул. Интеркультурная 77/4
офис 78, 2 этаж
2 комментария
Пишаємось!!!
Красотка!!!